Некоректний E-mail!

Show Error message here!

Забули пароль?

Error message here!

Error message here!

Show Error message here!

Error message here!

Щоб відновити пароль введіть свій e-mail. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
ПОШУК ПІДШИПНИКА ЗА НОМЕРОМ:
Пошук підшипника за розміром:  d D B
Пошук привідного паса:  Профіль
2RS.com.ua - інтернет-магазин підшипників і пасів.

(067) 50-992-70

(095) 04-264-00

Замовити дзвінок

Cart

У нас в широкому асортименті представлені:


Підшипники. Класифікація підшипників

Підшипник (Вальниця) - технічний пристрій опор валів та осей, що забезпечує обертання, хитання, гойдання чи лінійне переміщення валу, або іншої конструкції з найменшим опором.

Підшипники служать опорами для валів та обертових осей, забезпечують можливість обертання вала, сприймають радіальні й осьові навантаження, що діють на вал, і передають їх на корпус машини. Їх призначення - мінімізація тертя між рухомою і нерухомою частинами машин і обладнання для зменшення втрат енергії на нагріваення і знос елементів машин і обладнання.

Від якості підшипників у значній мірі залежать працездатність і довговічність роботи машини.

За видом тертя підшипники розділяють на підшипники кочення і підшипники ковзання. У підшипниках ковзання опорна ділянка вала або осі ковзає по робочій поверхні підшипника. У підшипниках кочення тертя ковзання заміняється тертям кочення (установкою тіл кочення).

Підшипники кочення

Підшипники кочення представляють собою готовий вузол, основними елементами якого є тіла кочення – кульки чи ролики, які утримуються на визначеній відстані один від одного - сепаратором.

За формою тіл кочення підшипники бувають:

  • Кулькові;
  • Роликові; залежно від форми роликів розділяють на групи: з короткими та довгими циліндричними, з конічними, з бочкоподібними, з голчастими, з витими.

Кулькові підшипники вибирають для більшої швидкості обертання

Роликопідшипники обирають для більшого навантаження

За числом рядів кочення підшипники класифікуються :

За напрямом сприймання навантаження:

  • радіальні - сприймають тільки навантаження напрямлене перпендикулярно до осі обертання;
  • упорні - сприймають тільки осьове навантаження;
  • радіально-упорні - сприймають комбіноване навантаження у вигляді одночасно діючих радіальних і осьових;
  • упорно-радіальні - сприймають в основному осьові сили, і одночасно незначні радіальні сили.

За способом компенсації перекосів вала:

  • самоустановні сферичні. Вони допускають перекоси кілець до 2°-3°, завдяки чому можуть працювати при збільшених деформаціях валів і при неспіввісносному розміщенні отворів під підшипники в окремих опорах вала.
  • несамоустановні;

За класами точності:

  • 0 (нормальний клас),
  • 6 (підвищений),
  • 5 (високий)
  • 4 (особливо високий),
  • 2 (надвисокий).

Підшипники ковзання

Підшипники кочення мають переваги перед підшипниками ковзання:

  • менші моменти сил тертя і значно менші (у 5...10 раз) пускові моменти;
  • значно менші вимоги до догляду,
  • простота заміни,
  • менша витрата мастильних матеріалів;
  • велика несуча здатність на одиницю ширини підшипника;
  • значно менша витрата кольорових металів,
  • менші вимоги до матеріалу і термічної обробки валів.

Недоліки підшипників кочення:

  • великі габарити по діаметру;
  • значно менша довговічність при великих кутових швидкостях і навантаженнях;
  • менша здатність демпфірувати коливання;
  • нероз’ємність конструкції.

Корпусні підшипники і вузли

Стаціонарні вузли – це стаціонарна конструкції з підшипника ковзання і чугунного або металевого корпусу, який жорстко прикручений до посадкової поверхні.

Основні причини втрати працездатності підшипниківкочення:

  • викришування від втоми, яке спостерігається в підшипниках після тривалого часу їхньої роботи в нормальних умовах;
  • зношення, що спостерігається при недостатньому захисті від абразивних часток (пилу і бруду);
  • руйнування сепараторів, яке дає значний відсоток виходу з ладу підшипників кочення, особливо швидкохідних;
  • розколювання кілець і тіл кочення, яке зв'язано з ударними і вібраційними перевантаженнями, неправильним монтажем, що викликає перекоси кілець, заклинювання тощо;
  • залишкові деформації на бігових доріжках і вигляді лунок та вм'ятин, які спостерігаються у важконавантажених тихохідних підшипників.
Кошик

Разом 0

Купити

Показати кошик

Top